11 stycznia, 2012

Granica Życia i Śmierci -uzupełnienie.



LAO CHE - 'Ty Człowiek Jesteś'




Jeśli chcesz, to Ci opowiem
jak się w Boga pobawiłem . . .












Otóż szliśmy lasem - ja tego Człowieka prowadziłem. 

On kluczył, milczał, po trzykroć upadał.
Znał me zamiary, jednak zawsze wstawał . . .

 


. . Jeśli chcesz, to Ci opowiem jak Go nad dołem pochyliłem. 
Jeśli chcesz, to Ci opowiem jak Mu w potylice . .  . .  . . 

Jak to wpierw postaliśmy obaj chwilę, a chwilę później . . 
. . . ja już Go zabiłem . . .







A taki był piękny ! I takie mądre miał oczy !

Potem to już te oczy zgasiłem, a On w dół się stoczył . . . .

Tył Jego głowy wybrałem, tych Jego oczu się bałem. 
A teraz echo w tym lesie szydzi, że Ziemia nosić mnie się wstydzi . . . 





 . . . Powiedz, ja Człowiek jestem . ? . 


Powiedz, czy ja Człowiek jestem . ? .






- - -

I jeszcze z muzealnych notatek:













*Post przedstawia Obóz Auschwitz-Birkenau widziany latem, co jest wyłącznie fotograficznym dopełnieniem części poprzedniej dlatego pozostawiam go bez szerszego komentarza. 

Wykorzystany tekst piosenki "Ty człowiek jesteś" pochodzi z płyty "Gospel" LAO CHE.